Witam

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

czwartek, 28 marca 2013

Wielki Czwartek

Wielki Czwartek w pełnym tego słowa znaczeniu.Dla mnie cudowny dzień.Udało mi się sprzedać tyle rzeczy na allegro,że mogłam zakupić koenzym dla Rodziny Witkowskich.Konkretnie dla taty Marlenki.Taka jestem szczęśliwa.Wysłałam też przesyłeczki.Do Szymonka Efler,choruszka naszego który ma wznowę i bardzo cierpi.Wysłałam też paczkę choremu Piotrusiowi.Mama strasznie mi dziękowała.Piotruś dostał wszystko z Kubusiem Puchatkiem ponieważ bardzo go lubi.
A wieczorem byłam w kościółku,po raz kolejny podziękować Bogu za wszystko co mam i za wszystkich których kocham....błagać o dar życia dla mojej siostry.I jak zawsze podziękować za tych wszystkich DOBRYCH LUDZI których stawia na mojej drodze.
Jutro WIELKI PIĄTEK i ostatnia droga krzyżowa.Przejdę ja z Jezusem,żeby mu podziękować za wszystko co robi dla mnie i dla moich bliskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję:)

Moja lista blogów