Witam

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

czwartek, 21 marca 2013

Podziękowanie

Chciałam podziękować wszystkim osobą które przyczyniły się do pomocy w ratowaniu życia Marlence i jej bliskim.Dziewczyny dziękuje za wszystkie nadesłane prace na kiermasz.Ja szczególnie pragnę podziękować Ani(w małym domku)
Tereni(ataksobierobie),Wandzi(lawenda z za0)Martusi(far-focle)Ewelinie oraz Beatce(szczęśliwy zakątek)
Pragnę tez podziękować tym osobą które bezpośrednio wysyłały swoje prace do Marlenki,a także pomagały w rozsyłaniu apeli,bo to też jest ważne.
Rodzina Witkowskich to cudowni ludzie.Osobiście pojechałam do nich,żeby zawieźć rzeczy na kiermasz.I wiecie co,od razu poczułam się jak w najbliższej rodzinie.
A tu dzisiejszy najnowszy artyk
Zapraszam.    

Zapraszam wszystkich którzy chcieliby wspomóc Witkowskich do zakupu na allegro

Całkowity dochód przeznaczony będzie na zakup koenzymu.To jest teraz mój priorytet.
Nie zawsze ludzie skłonni wpłacać
  pieniądze,więc może coś kupią :)
Serdecznie zapraszam do zakupów jak i do przekazywania informacji o aukcjach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję:)

Moja lista blogów