Witam

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

czwartek, 28 lutego 2013

A więc dzisiaj zakończyliśmy oficjalnie zbieranie zawleczek z puszek dla Luca.Jutro moje zostaną zaniesione do skupu a pieniążki wpłacone na konto chłopca.Zbierałam ja i cała moja rodzina,zbierali też moi przyjaciele.Zbieraliśmy równy rok i nie myślcie,że mamy wory.Mamy niestety tylko małą reklamówkę.Coś ok.7kg.Ale ważne,że zaangażowałam tyle ludzi,że nie poszło to do śmieci tylko na chorego chłopca.
Nakrętki Luca też zbiera,ale niestety nam za daleko,więc zbieramy nakrętki dla naszej Jessiki..Tyle się prosi tyle czasu już nagłaśnia,a nadal wciąż i wszędzie wyrzuca się nakrętki.Stąd moja prośba,napominajcie swoje dzieci,swoich bliskich przyjaciół sąsiadów,nie wyrzucajcie nakrętek, bo one czasami ratują życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję:)

Moja lista blogów