Witam

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

niedziela, 30 września 2012

Podaruj znaczek i kopertę

Jeśli ktoś może podarować moim dzieciom znaczek+kopertę będę bardzo wdzięczna.To jeden zestaw do wysyłki jednego apelu(prośby o wsparcie na 1%,na rehabilitacje,na leki itp)
Rodzice muszą wysyłać setki takich apeli,a koszt jest olbrzymi.Dla Was to tylko 1,55zł i koperta,dla nich walka o lepsze jutro. 
Może ktoś z Was ma możliwość zorganizowania zbiórki w szkole lub w pracy,albo w rodzinie.Bardzo proszę.

4 komentarze:

  1. Bardzo dobra informacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana wysłałam ci e-mail
    super pomysł .Pozdrawiam Ewa



    http://dzwoneczekmojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko może pokręciłam coś z adresem , ja chce wziać udział w akcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Misia,dostałam dzisiaj przesyłkę.Dziękuje.Podaj mi swój adres,to wyślę Ci coś dla Twoich dzieciaczków,a na kopercie nie mogę rozczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:)

Moja lista blogów